بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» چگونه در دوران دورکاری به پیشرفت شغلی خود ادامه دهیم؟

چگونه در دوران دورکاری به پیشرفت شغلی خود ادامه دهیم؟

چگونه در دوران دورکاری به پیشرفت شغلی خود ادامه دهیم؟

دورکاری دارای جنبه‌های مثبت و منفی زیادی می باشد. بعضی مواقع اشخاصی که دورکار می باشند، نگران این مسئله می‌شوند که آیا قادرند در موقعیت شغلی خود رشد کنند؟ آیا پیشرفت‌های آنها توسط مدیر مجموعه دیده می شود یا دور از چشم مدیریت امکان پیشرفت شغلی وجود ندارد؟

امکان دارد وضعیت کرونا و دورکاری ادامه پیدا کند؛‌ اما در شرایط کنونی نیز امکان رشد و ارتقا شغلی نیست. از فضای ارتباطات آنلاین باید به بهترین نحو ممکن برای پیشبرد امور بهره برد. در این مقاله چند راهکار ساده اما کاربردی برای پیشرفت شغلی در وضعیت دورکاری آورده شده که می‌تواند برای شما ارزشمند باشد:

بازخورد بگیرید

اگر شما جزء 62 درصد از کارمندانی می باشید که معتقدند عملکردشان در شرکت کامل نمی باشد؛ در انتظار برگزاری جلسات آنلاین برای گرفتن بازخورد نمانید. به شکل مستقیم از مدیریت بازخورد دریافت کنید. از مدیریت درخواست کنید به شما درباره عملکردتان بازخورد بدهد. با گرفتن بازخوردهای مناسب هم قادر هستید روال درست و اشتباه کارها را بفهمید و اضافه بر آن به مدیر ثابت کنید که به دنبال پیشرفت خود هستید.

کتاب‌هایی درباره حرفه‌ای‌تر شدن در کار بخوانید

در شرایط دورکاری، امکان دارد کیلومترها با دفتر کار خود فاصله داشته باشید و همزمان با گوش دادن به موسیقی روی کاناپه کار انجام دهید. چنانچه قصد دارید حتی در دوران دورکاری هم در کارتان پیشرفت کنید، پیوسته در حال آموختن باشید.

در زمان قرنطینه بیشتر از هر موقع دیگری فرصت کافی برای مطالعه کتاب در اختیار دارید. پس مهارت‌های تازه ای بیاموزید.

بعد از خواندن هر کتاب، اطلاعاتی که آموخته اید را با مدیریت به اشتراک بگذارید . شما می‌توانید در جلسه‌ای آنلاین همه چیزهای آموخته شده را هم به بقیه آموزش دهید یا اینکه در گروه‌های کاری شرکت خود به اشتراک بگذارید.

مهارت‌های نوشتاری خود را ارتقا دهید

در وضعیت دورکاری، ارتباطات دیجیتالی نقطه عطفی در شکل ارتباطات ایجاد کرده است. در بعضی مشاغل لازم است در طول روز به تعداد دفعات زیادی ایمیل‌ها و پیام‌هایی رد و بدل گردد. شما باید مهارت‌های نوشتاری را در خود تقویت کنید تا در این راه ارتباطی، کمترین اشتباهات را داشته باشید.

حضور فعال داشته باشید

به همه ثابت کنید که در کار خود مصمم هستید.مثلا زمانی که روی پروژه‌ای مشغول به کار هستید می‌کنید می‌توانید داده‌های قبلی را گردآوری کرده یا به پژوهش بر روی ابعاد دیگری از مسئله تمرکز کنید. در عمل نشان دهید که زمان بیشتری به کار خود اختصاص می دهید. این خصلت مهم و برجسته مدیران موفق است. چنانچه قصد دارید در رده‌های مدیریتی به فعالیت خود ادامه دهید، زمان طولانی تری را به کار خود اختصاص دهید.شما می‌توانید به آسانی به مدیریت و دیگر اعضای گروه ثابت کنید که زمانی هم که در محل کار خود نیستید، دغدغه فعالیت دارید و پیشرفت کردن در کار برایتان مهم است.

منبع/ دیجیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده